URNIK SEMINARJA
PETEK, 4. oktober
9.30-10.00 Ogrevanje: petje, gibanje in igre > vsi udeleženci
10.00-12.30 Delavnice v dveh skupinah*
Glasbeništvo – Solfeggio (Skupina 1) | Glasbeništvo – Glasbena teorija (Skupina 2) |
12.30-14.00 Odmor za kosilo
14.00-16.30 Delavnice v dveh skupinah*
Klavirska pedagogika (Skupina 1)
| Dirigiranje (Skupina 2) |
16.00- 17.00 delavnica Zborovsko petje > vsi udeleženci
17.00 zaključek
SOBOTA, 5. oktober
9.30-10.00 Ogrevanje: petje, gibanje in igre > vsi udeleženci
10.00-12.30 Delavnice v dveh skupinah*
Glasbeništvo – Solfeggio (Skupina 1) | Glasbeništvo – Glasbena teorija (Skupina 2) |
12.30-14.00 Odmor za kosilo
14.00-16.30 Delavnice v dveh skupinah*
Klavirska pedagogika (Skupina 1)
| Dirigiranje (Skupina 2) |
16.00- 17.00 delavnica Zborovsko petje > vsi udeleženci
17.00 zaključek
Vprašanja in odgovori, zaključek seminarja
* Vsak od udeležencev si izbere delavnico.
OPISI DELAVNIC
Razvoj glasbenih veščin skozi petje – delavnica 1
Cilj je prikazati kako osvojiti osnovne glasbene veščine skozi petje in sistematično uporabo relativne solmizacije. Osnova za naše delo bodo vokalna in inštrumentalna dela iz madžarske in svetovne glasbene zakladnice ter Kodàlyjeva glasbeno-pedagoška dela.
Ukvarjali se bomo s ritmom in metrumom, enoglasnim in večglasnim petjem (čista intonacija, notranje poslušanje), branjem in pisanjem glasbe, glasbenimi nareki (ritmični, melodični, večglasni), glasbenim spominom, transpozicijo, improvizacijo, harmonijo, občutkom za glasbeno obliko in analizami skladb.
Splošna glasbena pedagogika – delavnica 2
Delavnica je namenjena učiteljem nauka o glasbi. Prikazana bo praktična uporaba Kodaly metode za otroke stare od pet do osemnajst let. Ukvarjali se bomo z razvojem pevskih veščin ter učenjem ritmičnih in melodičnih prvin.
Zborovsko dirigiranje in repertoar – delavnica 3
Delavnica je namenjena vsem, ki vodijo zborovske sestave (odrasle, otroške, ljubiteljske). Njen cilj je prikazati zanesljive in uporabne glasbene in tehnične veščine, potrebne za izvajanje širokega spektra zborovskih del. Posebna pozornost bo namenjena razvoju dirigentskih gest in pedagoških pripomočkov, potrebnih za uspešno vodenje zbora, ter izbiri repertoarja.
Mentorici sta članici Kodályjevega inštituta:
- Nóra Keresztes
Katalin Körtvési
Več o metodi Kodaly:
https://kodalyhub.com/main-principles-of-kodaly-s-music-pedagogy
https://kodalyhub.com/kodaly-s-principles-in-the-perspective-of-the-21st-century
Več o inštitutu Kodaly
https://kodaly.hu/faculty