Podrobnosti programa Glasbene Urice
Kakšne so ključne koristi Glasbenega uvajanja po Edgarju Willemsu?
Danaja je najboljša učiteljica, kar sem jih kdaj spoznala, ker je prijazna in obenem stroga. Veliko nas nauči in nam vso snov razloži. Med poukom si lahko pripovedujemo vice, med intervali pa moramo biti tiho, če ne se Danaja razjezi.
Kaj naredi ta tečaj edinstven v primerjavi z drugimi možnostmi glasbenega izobraževanja?
Posebnost uvajanja po Edgarju Willemsu je njegova kompleksnost. Gre za triletni program, v katerem se otrok celostno glasbeno in osebnostno razvija. Vse aktivnost programa so prikrojene otrokovim sposobnostim, ob njih se čuti prijetno in suvereno. Za učitelja je natančno določeno katere aktivnosti v programu izvaja in kakšni so njihovi pedagoški cilje. Na drugi strani pa samo izvajanje aktivnosti pušča za učitelje in učence široko kreativno polje, ki ga lahko med poukom raziskujejo.
- Kako metoda Edgarja Willemsa koristi otrokom pri njihovem glasbenem in osebnem razvoju?
Katere podrobnosti o tečaju je treba izpostaviti? - Kakšna je struktura tečaja, trajanje in urnik?
Glasbeno uvajanje poteka celo šolsko leto, od začetka septembra do konca junija. Pouk poteka enkrat tedensko in traja 60 minut. Ko so otroci stari šest let, za pouk potrebujejo notni zvezek in svinčnik, pred tem pa ne potrebujejo ničesar.
Starši šolnino, ki znaša 50 EUR, plačujejo mesečno. - Kakšna pričevanja ali zgodbe o uspehu lahko vključimo?
Ali imamo izjave zadovoljnih staršev ali zgodbe o uspehu otrok, ki so zaključili tečaj?
Moja zgodba – kot učiteljica violončela
Pri mojih učencih violončela, ki so končali Glasbeno uvajanje po Edgarju Willemsu, opažam izjemno občutljivost za zvok in barvo tona, občutek za glasbeno fraze in glasbeni spomin. Ti otroci so glasbo ponotranjili in jo doživljajo kot nekaj naravnega. Predstavlja jim zadovoljstvo in veselje, zato je delo z njim nekaj posebnega.
Mama Maja
Gledano za nazaj, kar mi pade na pamet, bi rekla, da je bil lažji potem predvsem prehod v redno glasbeno izobraževanje, otrok je bil sigurno bolj sproščen, ker ni bilo novosti pri prostoru, učiteljih (vseh npr, ki jih je kdaj tudi samo srečal v šoli) in je (verjetno) čutil, da bo ta dober, sproščen občutek, ki ga je dobil na uricah (če ga otrok dobi seveda), dobil tudi naprej. Mogoče zato ni bilo v tistem obdobju nobenega upora s strani mojih otrok. Jima je bilo naravno, da gre potem v 1. razred.
Kaj pa je dolgoročno to doprineslo pa ne vem, verjetno bi strokovnjaki znali razložit kako glasba v zgodnjem obdobju vpliva na nevronske mreže pa kognitivni razvoj pa čustveno dojemanje. Ne vem koliko od tega lahko pripišem glasbi pri otrocih, verjamem da je nekaj na tem, je pa verjetno to le en del uspeha. Fino se mi je zdelo, da otroci sploh imajo to možnost v zgodnjem obdobju.
Za Bora tudi ne znam prav dobro ocenit, kaj mu to danes pomeni. Imamo par slik iz tistih dni, ki jih rad pogleda, so mu zabavne in si mislim, da je ponosen na to koliko je napredoval od takrat.