Izobrazba
Teja Saksida je pela od malih nog. Učiteljica Polona Guček, pri kateri je pela v otroškem zboru OŠ Majde Vrhovnik, jo je spodbudila k ustvarjanju s svojim glasom. Poleg nje tudi Majda Hauptman, pri kateri je obiskovala zbor in teorijo (ki jo je imela nadvse rada) na glasbeni šoli na Vegovi ulici. Pevske sobote z Janezom Bitencom so ji dale dodaten zagon za prepevanje. Nato pa tudi otroški ter mladinski zbor RTV, kasneje srednješolski zbor Veter in predvsem njena zborovodkinja Urša Lah. V Komornem zboru Ave je začela spoznavati svet, vodil ga je Andraž Hauptman, ki je bil med študijem tudi njen korepetitor. Bila je članica RTV zbora, kasneje opernega zbora v Ljubljani. Solopetja se je učila od Marije Sedej na nižji glasbeni šoli Vič Rudnik, skozi srednjo glasbeno šolo jo je vodil Marjan Trček, na Akademiji za glasbo v Ljubljani pa je bila njena mentorica Irena Baar. Poleg tega je tudi diplomirana muzikologinja, za obe diplomi je prejela študentsko Prešernovo nagrado.
Pedagoške izkušnje
Njeno prvo delovno mesto je bila Glasbena šola Koper. Dolga leta je vodila vokalno tehniko in korepeticije pri mladinskem zboru RTV. Od leta 2003 poučuje solopetje na Glasbeni šoli Frana Gerbiča v Cerknici, nekaj let je učila tudi na Glasbeni šoli na Vodnikovi domačiji. Pri glasbeni šoli Arsem pa je zaposlena že od leta 2012. Mnogo let je vodila je tudi Stiški kvartet, pevski del Preloških tamburašev in je idejni vodja skupine Reciklisti, ki občasno še deluje in predrugačuje slovenske popevke.
Zakaj sem se odločil za ta poklic?
Glasba me spremlja že celo življenje. Poleg tega sem hotela študirati tudi psihologijo, a je bil študij z muzikologijo nezdružljiv. Tako da me od nekdaj zanima kaj in zakaj se plete v glavah ljudi. Če to združimo s petjem, pridemo do poučevanja petja, kjer se veliko ukvarjamo s premagovanjem takšnih in drugačnih ovir, ki smo si jih pridelali v svojih glavah. Ta proces se mi zdi zelo zanimiv in res rada spremljam napredek učencev, predvsem pa njihovo veselje ob tem, ko jim nekaj uspe preseči.